AhLAn wAsAhLAm wAmARhAbAn bikUm..

Kita tidak mampu melintasi hari-hari yang berlalu..Tapi kita harus menginsafinya kerana hari yang berlalu adalah titian untuk hari esok...

Monday, July 20, 2009

:-(

waaaa...sedihnyer...setelah berminggu2 akU menunggu kputusan drp KPT..arini akU dpt taU y akU failed!!!mst k0rang tertanya2 kan?amenda y failed tu...sebenarnyer...baru2 ni ade la aku apply biasiswa SLTP dlm negara 2009...y sedihnyer aku xlayak tuk duduki ujian medsi pom...xpelah..mybe xde rzki akU..emmm....bukan pe..moralnyer d cni...bukan mudah tuk kita dptkan sesuatu y bukan milik kita..s0,klu kita dh dpt sesuatu tu..hargailah sebaik mungkin...tahun dpn akU pasti cb lagiiii!!!..0rait!!!aku ch0w lue..nk p r0und2 basikal kt t0k jembal lak!!!....:-)....JOM IKOT!!!

No comments:

Post a Comment