AhLAn wAsAhLAm wAmARhAbAn bikUm..

Kita tidak mampu melintasi hari-hari yang berlalu..Tapi kita harus menginsafinya kerana hari yang berlalu adalah titian untuk hari esok...

Tuesday, July 28, 2009

" AkU y bLUrr "

hahahaha...sgguh aku xp'caye...t0pik first pengucapan awam aku..." AKU YANG BLURR "..cmne aku nk k0ngsi cter ni nga k0rang ek?aku sdiri p0m masih xcaye ngan dri aku ni..ari sabtu y lepas..aku pegi klz kokurikulum..aku amik subjek Asas Pengucapan Awam..tiap2 mggu kta0rg d tugaskan tuk b'ckp pape t0pik jer..nk d jadikan cter, lect aku dh suh prepare pape t0pik tuk b'ckp dr mggu first klz ag..aku msih blurr tuk m'cari t0pik y sesuai..


First Week

Kta0rg d beri tugasan mencari t0pik tuk b'ckp pd mggu slpsnyer n prepare pape y patut..


Second Week

Saat y d tunggu2 oleh student2 subjek asas pngucapan awam..mggu ni, klz kta0rg d jadualkan kul8-10pg..pg tu...aku n farah(my classmate) b'jln menuju ke blok umar 01..dgn perasaan y xbrp b'deb0r sgt..aku melangkah msuk ke klz t'sebut..bbrp mnit kemudian, puan azizah msuk ke klz..mula2 puan m'jmput para volenteer lelaki tuk b'ckp..maka kuarla 2,3 org..pastu volenteer pompuan...dgn x d sgka2.....

Jari telunjuk puan Azizah tepat ke arah aku...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ape aku nk ckp ni??????aku masih blurrrrrrrr..xtau nk ckp sal t0pik pe.....emm..dgn slamber derk nyer aku bgun n kuar ke dpn.....

" Bismillahirrahmanirrahim....assalamualaikum sume..sy norsyuhada bt mohd radzi...sy dari ijazah sarjana muda sains komputer..pendek kata, org IT laa"...dgn skemanyer aku m'perkenalkan diri...hahaha..." T0pik sy....." aku y blurrr ".....errrr...sbnrnyer, dr sabtu y lpas hingga arini, sy msih blurr...xtau nk ckp sal ape...papepom, sy akn cb habiskan ms slama 3 mnit ini dgn b'ckp "


" ok, blurr ni bkn b'mkna xtau pape lgsung, tp....d sbbkn sy ni org IT...y slalu mnerima byk mklumat, sy m'jadi blurr.." Aku cb mem' Bake Up ' kan diriku...." Namun begitu, sy b'syukur krn lidah sy msih boleh b'kata2 wlaup0m sy sdiri xtau ape y sy kate..."

" Sbg kesimpulannya, sy msih xtau n msih blurrr...sy rs, stkt ini sj y mampu sy katakan pd ari ini..dgn ini, sy akhiri dgn serangkap pantun..(ceh!!!dang ag pantun tgh blurr pom)..hikhikhik"



KEDAI PAK ABU JUAL MADU,

MADU D JUAL BERSAMA CACA,

KALAU KITA JD BLURR N XTAU,

AMALKAN BUDAYA SUKA MEMBACA.


...............................................................sekian...............................................................

y aku nk cter nyer..cmne aku leh jd blurr cam g2 skali..memalukan je!!!hahaaha..tp xpela...ari tu aku dpt bljr satu bnda...yakin n berani kuar ke dpn walaup0m secara impromto(spontan)...famous kejap dlm klz..kikikiki...haaaa...tuk k0rang sumer...jgn jd blurr cm aku k!!prepare awl2...

No comments:

Post a Comment