AhLAn wAsAhLAm wAmARhAbAn bikUm..

Kita tidak mampu melintasi hari-hari yang berlalu..Tapi kita harus menginsafinya kerana hari yang berlalu adalah titian untuk hari esok...

Monday, August 3, 2009

C0ntest!!

Alhamdulillah.......

01/08/2009

Menjadi detik paling manis dlm idUpkU...Fakulti Informatik UDM dgn kerjasama Pusat Rundingan dan Masyarakat UDM telah menganjurkan satu pertandingan Multimedia & Pengaturcaraan. C0ntest ni terbahagi kpd 2 bahagian...peringkat sekolah n peringkat FIT..Sume skolah2 d daerah Kuala Terengganu d jemput utk menyertai c0ntest tersebut..akU jg x lepaskan plUang tuk turut serta dlm contest tu...aku amik yang multimedia punya..
Niat aku juz tuk cari pengalaman..klu ade rezki adela kan...xdela mengharap sgt..pertandingan yang simple sahaja..juz cipta montaj yang bertemakan SATU MALAYSIA...dlm masa 2 jam..


HADIAH

JUARA - Membawa Pulang RM400 serta sijil penyertaan
NAIB JUARA - Membawa Balik RM300 bersama sijil penyertaan
TEMPAT Ke-3 - Memperolehi RM100 beserta sijil penyertaan
Satu kejutan yang x d sangka2...pengumuman yang dibuat oleh Acap...YDP FIT..bt0l2 mengejutkan akU...akU telah din0batkan sebagai NAIB JUARA!!!!!!waaaaaaa.....suke nyer akU....alhamdulillah.....terima kasih TuhankU...
Hadiah tu...aku dh niat tuk wt mjlis kesyukuran bersama bdk2 klz...sume student Bachelor Sains Komputer Semester 3 d jemput ke majlis y akan d adakan nanti...masa n tempat akan d beritahu kemudian...aku akan pastikan sume kwn2 akU dpt merasa apa yang aku dapat bersama2...iNSYAALLAH....

No comments:

Post a Comment